Centre des Indépendants

Onze tools

Centre des Indépendants

Onze tools

Wij weten dat het beroep van zelfstandige complex is en dat het soms moeilijk is om tijd te vinden om je salarisadministratie te beheren. Daarom hebben we besloten om je het leven gemakkelijker te maken door verschillende hulpmiddelen aan te bieden die je op elk moment kunnen bijstaan, op voorwaarde dat je internetverbinding binnen handbereik is.

De webservice die je terugvindt in je klantportaal is bedoeld voor alle schakels die betrokken zijn bij de salarisadministratie: de werkgever, de boekhouder en de werknemers.

Deze optie biedt je de mogelijkheid:

  • om je prestaties in te voeren en op elk moment te wijzigen;
  • om de einddatum van een contract te controleren;
  • om een gratis en beveiligde gepersonaliseerde toegang te bieden aan het werknemersplatform voor elk lid van je team, zodat ze hun salarisdocumenten kunnen ophalen (loonstroken, individuele rekeningen en fiscale fiches);
  • om je boekhouder toegang te geven zodat hij de loonkosten en het sociaal verslag kan ophalen.

01

Centre des Indépendants

02

Centre des Indépendants

De SEPA-bestanden zullen je veel tijd besparen bij de salarisbetalingen van je medewerkers. Dit bestand, dat de gedetailleerde overschrijving van elke medewerker bevat, automatiseert het gehele betalingsproces in je « PC BANKING ». De lange en repetitieve taak wordt uiteindelijk kinderspel en elimineert de belangrijkste risico’s op fouten.

Soda files zijn de oplossing waarmee uw accountant in een handomdraai alle documenten met betrekking tot uw salarisadministratie kan coderen. Importeer eenvoudig een bestand in het boekhoudprogramma en de expertise van uw accountant doet de rest.

Dit document is niet in een formaat dat uw werknemers kunnen begrijpen.

03

04

Centre des Indépendants

Ben je zelfstandig of HR-verantwoordelijke en kost het beheren van afwezigheden je veel tijd die meerdere applicaties vereist?

Onze mobiele applicatie stelt je in staat om een notificatie te ontvangen zodra een verzoek wordt ingediend. Je hebt direct het overzicht van de verlofdagen per werknemer, de mogelijkheid om een afwezigheid met één klik goed of af te keuren, en je werknemer kan er een bijlage toevoegen, zoals een doktersverklaring.

Je hoeft je niet meer te verhouden met verschillende documenten en goedkeuring van een vakantiedag wordt automatisch toegevoegd aan het loonstrookje van je werknemer. Wil je niet dat meer dan 4 werknemers tegelijkertijd op vakantie zijn of moeten meerdere personen een afwezigheid goedkeuren? De automatisering van ons programma op basis van jouw behoeften, stelt je in staat om je tijd alleen aan het essentiële te besteden!

Ben je al aangesloten en wil je profiteren van een van deze diensten?
Wij nodigen je uit om contact op te nemen met je beheerder of een e-mail te sturen naar het adres info@ssci.be om meer uitleg te krijgen.

Centre des Indépendants

Neem contact met ons op – Formulier.

Zin in een eerste contact?
Aarzel niet om ons een e-mail te sturen naar info@ssci.be of ons te bellen op 02/523.40.70.